Tarlusal Kullandım Adet Olmadım Neden – Rehber Konu!

 Tarlusal hormon düzenleyici olarak kullanılan reçeteli bir ilaçtır. İçeriğimizde Tarlusal Kullandım Adet Olmadım Neden sorusuna giden yollardan ve cevaplarından bahsedeceğiz.

Tarlusal hormon tedavisi olarak kullanılan bir ilaçtır. Adet görmemenizin nedeni hormon seviyelerinizin değişmesi veya vücudunuzun ilaca adapte olmaması olabilir. Adet düzensizliği gibi yan etkiler genellikle geçicidir ve ilerleyen zamanlarda düzelebilir. Adet görememe durumunun nedeni başka bir sağlık sorunu olabilir.


Tarlusal Ne İşe Yarar?

Tarlusal, bir hormonsal kontraseptif ilaçtır. Bu ilaç, vücudunuzda doğal olarak üretilen hormonların yerine geçecek şekilde çalışır ve hamile kalmamak için kullanılır. Tarlusal östrojen ve progesteron gibi hormonlar içerir ve bu hormonlar yumurtlamayı önler. rahim iç tabakasının doğurganlığa uygun olmamasını sağlar bu da hamile kalmayı engelleyecektir. Tarlusal genellikle her gün aynı saatte alınır.


Kaynak: https://www.anyblog.org/tarlusal-kullandim-adet-olmadim-neden/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yengeç Burcu Kadını Neden Soğuk Davranır? Ne Yapmalıyım? 2023

Evli Bir Kadının sizden Hoşlandığını Nasıl Anlarsın Test – Kesin Sonuç!